Lerntagebuch und Portfolio - Ermöglichung echter Lernzeit

Hascher, Tina (2007). Lerntagebuch und Portfolio - Ermöglichung echter Lernzeit. In: Gläser-Zikuda, Michaela; Hascher, Tina (eds.) Lernprozesse dokumentieren, reflektieren und beurteilen. Lerntagebuch und Portfolio in Bildungsforschung und -praxis (pp. 295-301). Bad Heilbrunn: Klinkhardt

[img] Text
Lerntagebuch und Portfolio - Ermöglichung echter Lernzeit_Hascher_2007.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (3MB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7815-1531-4

Publisher:

Klinkhardt

Language:

German

Submitter:

Michèle Karin Affentranger

Date Deposited:

18 Sep 2014 07:47

Last Modified:

21 Aug 2024 09:50

BORIS DOI:

10.7892/boris.52560

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52560

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback