Hascher, Tina (2007). Lerntagebuch und Portfolio - Ermöglichung echter Lernzeit. In: Gläser-Zikuda, Michaela; Hascher, Tina (eds.) Lernprozesse dokumentieren, reflektieren und beurteilen. Lerntagebuch und Portfolio in Bildungsforschung und -praxis (pp. 295-301). Bad Heilbrunn: Klinkhardt
Text
Lerntagebuch und Portfolio - Ermöglichung echter Lernzeit_Hascher_2007.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (3MB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-7815-1531-4 |
Publisher: |
Klinkhardt |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
18 Sep 2014 07:47 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:50 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52560 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52560 |