Reformen der Lehrerbildung - zwischen Allmachtsphantasien und gesellschaftlicher Aufgabe

Hascher, Tina (2007). Reformen der Lehrerbildung - zwischen Allmachtsphantasien und gesellschaftlicher Aufgabe. In: Brumlik, Micha; Merkens, Hans (eds.) Bildung - Macht - Gesellschaft. Beiträge zum 20. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaften. Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaften (pp. 129-147). Opladen: Verlag Barbara Budrich

[img] Text
Reformen der Lehrerbildung_Hascher_2007.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (28MB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-86649-148-9

Series:

Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaften

Publisher:

Verlag Barbara Budrich

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

18 Sep 2014 08:09

Last Modified:

11 Sep 2017 16:56

BORIS DOI:

10.7892/boris.52564

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52564

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback