Hascher, Tina (2004). Emotionen als Einflussfaktoren selbstgesteuerten Lernens in der Schule. In: Wosnitza, Marold; Frey, Andreas; Jäger, Reinhold S. (eds.) Lernprozess, Lernumgebung und Lerndiagnostik. Wissenschaftliche Beiträge zum Lernen im 21. Jahrhundert. Erziehungswissenschaft: Vol. 16 (pp. 173-189). Landau: Verlag Empirische Pädagogik
Text
Emotionen als Einflussfaktoren_Hascher_2004.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (64MB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
3-937333-00-2 |
Series: |
Erziehungswissenschaft |
Publisher: |
Verlag Empirische Pädagogik |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
18 Sep 2014 08:51 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:51 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52838 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52838 |