Emotionen als Einflussfaktoren selbstgesteuerten Lernens in der Schule

Hascher, Tina (2004). Emotionen als Einflussfaktoren selbstgesteuerten Lernens in der Schule. In: Wosnitza, Marold; Frey, Andreas; Jäger, Reinhold S. (eds.) Lernprozess, Lernumgebung und Lerndiagnostik. Wissenschaftliche Beiträge zum Lernen im 21. Jahrhundert. Erziehungswissenschaft: Vol. 16 (pp. 173-189). Landau: Verlag Empirische Pädagogik

[img] Text
Emotionen als Einflussfaktoren_Hascher_2004.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (64MB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

3-937333-00-2

Series:

Erziehungswissenschaft

Publisher:

Verlag Empirische Pädagogik

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

18 Sep 2014 08:51

Last Modified:

10 Sep 2017 11:18

BORIS DOI:

10.7892/boris.52838

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52838

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback