Hascher, Tina; Baillod, Jürg (2004). Soziale Integration in der Schulklasse als Prädiktor für Wohlbefinden. In: Hascher, Tina (ed.) Schule positiv erleben. Erkenntnisse und Ergebnisse zum Wohlbefinden von Schülerinnen und Schülern. Schulpädagogik - Fachdidaktik - Lehrerbildung: Vol. 10 (pp. 133-158). Bern: Haupt
Text
Soziale Integration in der Schulklasse_Hascher_Baillod_2004.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (2MB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
3-258-06761-9 |
Series: |
Schulpädagogik - Fachdidaktik - Lehrerbildung |
Publisher: |
Haupt |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
18 Sep 2014 08:54 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:51 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52840 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52840 |