Soziale Integration in der Schulklasse als Prädiktor für Wohlbefinden

Hascher, Tina; Baillod, Jürg (2004). Soziale Integration in der Schulklasse als Prädiktor für Wohlbefinden. In: Hascher, Tina (ed.) Schule positiv erleben. Erkenntnisse und Ergebnisse zum Wohlbefinden von Schülerinnen und Schülern. Schulpädagogik - Fachdidaktik - Lehrerbildung: Vol. 10 (pp. 133-158). Bern: Haupt

[img] Text
Soziale Integration in der Schulklasse_Hascher_Baillod_2004.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (2MB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

3-258-06761-9

Series:

Schulpädagogik - Fachdidaktik - Lehrerbildung

Publisher:

Haupt

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

18 Sep 2014 08:54

Last Modified:

11 Sep 2017 18:58

BORIS DOI:

10.7892/boris.52840

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52840

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback