Hascher, Tina; Wehr Rappo, Silke (2005). Offener Geografie-Unterricht. Probleme und Wirkungen aus der Sicht von Lehrpersonen. Projektbericht. Universität Bern: Forschungsstelle für Schulpädagogik und Fachdidaktik
|
Text
Offener Geografie-Unterricht_Hascher_Wehr_2005.pdf - Published Version Available under License BORIS Standard License. Download (211MB) | Preview |
Item Type: |
Report (Report) |
---|---|
Division/Institute: |
09 Interdisciplinary Units > Centre for University Continuing Education 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina, Wehr Rappo, Silke |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
Publisher: |
Forschungsstelle für Schulpädagogik und Fachdidaktik |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
30 Sep 2014 11:29 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:51 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52877 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52877 |