Offener Geografie-Unterricht. Probleme und Wirkungen aus der Sicht von Lehrpersonen. Projektbericht.

Hascher, Tina; Wehr Rappo, Silke (2005). Offener Geografie-Unterricht. Probleme und Wirkungen aus der Sicht von Lehrpersonen. Projektbericht. Universität Bern: Forschungsstelle für Schulpädagogik und Fachdidaktik

[img]
Preview
Text
Offener Geografie-Unterricht_Hascher_Wehr_2005.pdf - Published Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (211MB) | Preview

Item Type:

Report (Report)

Division/Institute:

09 Interdisciplinary Units > Centre for University Continuing Education
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina and Wehr Rappo, Silke

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Publisher:

Forschungsstelle für Schulpädagogik und Fachdidaktik

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

30 Sep 2014 11:29

Last Modified:

08 Sep 2017 10:35

BORIS DOI:

10.7892/boris.52877

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52877

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback