Das Wohlbefinden Jugendlicher in der Schule - Analyse und Entwicklung eines psychologischen Konzepts unter empirisch-pädagogischen Gesichtspunkten

Hascher, Tina (2002). Das Wohlbefinden Jugendlicher in der Schule - Analyse und Entwicklung eines psychologischen Konzepts unter empirisch-pädagogischen Gesichtspunkten (Unpublished). (Habilitation, Universität Fribourg, Philosophische Fakultät)

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Thesis (Habilitation)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Publisher:

Universität

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

24 Sep 2014 11:01

Last Modified:

01 May 2017 12:57

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52879

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback