Spychiger, Maria; Oser, Fritz; Hascher, Tina; Mahler, Fabienne (1997). Untersuchung und Veränderung von Fehlerkultur in der Schule. Der Situationsansatz, 2. Pädagogisches Institut der Universität Freiburg
Text
Untersuchung und Veränderung von Fehlerkultur in der Schule. Der Situationsansatz_Spychiger et al._1997.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (26MB) |
Item Type: |
Journal or Series ((Book) Series) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
Series: |
Schriftenreihe zum Projekt "Lernen Menschen aus Fehlern?" |
Publisher: |
Pädagogisches Institut der Universität Freiburg |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
30 Sep 2014 06:48 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:51 |
Additional Information: |
Titelvariante: Die Fehlerkulturschule |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52890 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52890 |