Untersuchung und Veränderung von Fehlerkultur in der Schule. Der Situationsansatz

Spychiger, Maria; Oser, Fritz; Hascher, Tina; Mahler, Fabienne (1997). Untersuchung und Veränderung von Fehlerkultur in der Schule. Der Situationsansatz, 2. Pädagogisches Institut der Universität Freiburg

[img] Text
Untersuchung und Veränderung von Fehlerkultur in der Schule. Der Situationsansatz_Spychiger et al._1997.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (26MB)

Item Type:

Journal or Series ((Book) Series)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Series:

Schriftenreihe zum Projekt "Lernen Menschen aus Fehlern?"

Publisher:

Pädagogisches Institut der Universität Freiburg

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

30 Sep 2014 06:48

Last Modified:

09 Oct 2017 23:57

Additional Information:

Titelvariante: Die Fehlerkulturschule

BORIS DOI:

10.7892/boris.52890

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52890

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback