Gubelmann, Patrick; Zaugg, Alexandra; Bach, Jonas; Iseli, Patrick; Ruoss, Simon (2007). Entscheiden sich Beschwerdeführer auf Grund von Kosten-Nutzen-Überlegungen für den Online-Beschwerdekanal? Beschwerdekanalwahl als rationale Entscheidung (Arbeitsbericht 203). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern
|
Text
AB203.pdf - Draft Version Available under License BORIS Standard License. Download (606kB) | Preview |
Item Type: |
Working Paper |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems |
UniBE Contributor: |
Gubelmann, Patrick, Zaugg, Alexandra |
Subjects: |
600 Technology > 650 Management & public relations 000 Computer science, knowledge & systems 300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics |
Series: |
Arbeitsbericht |
Publisher: |
Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern |
Language: |
German |
Submitter: |
Fabio Elia Isler |
Date Deposited: |
08 Sep 2014 11:30 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:36 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.58042 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/58042 |