Eggel, Stefan; Fux, Michael (2006). Der Webauftritt als Marketing- und Verkaufsinstrument, eine Analyse bei regionalen Weinproduzenten (Arbeitsbericht 182). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern
|
Text
AB182.pdf - Draft Version Available under License BORIS Standard License. Download (1MB) | Preview |
Item Type: |
Working Paper |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems |
UniBE Contributor: |
Eggel, Stefan, Fux, Michael |
Subjects: |
000 Computer science, knowledge & systems 300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics |
Series: |
Arbeitsbericht |
Publisher: |
Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern |
Projects: |
[382] E-Success |
Language: |
German |
Submitter: |
Fabio Elia Isler |
Date Deposited: |
21 Aug 2014 09:20 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:36 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.58052 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/58052 |