Stufung mathematischer Kompetenzen am Ende der Sekundarstufe II – eine Konkretisierung

Siller, Hans-Stefan; Bruder, Regina; Linnemann, Torsten; Hascher, Tina; Sattlberger, Eva; Steinfeld, Jan; Schodl, Martin (2014). Stufung mathematischer Kompetenzen am Ende der Sekundarstufe II – eine Konkretisierung. In: Roth, Jürgen; Ames, Judith (eds.) Beiträge zum Mathematikunterricht 2014 (pp. 1135-1138). Münster: WTM-Verlag

[img] Text
Stufung mathematischer Kompetenzen_Siller et al._2014.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (816kB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-942197-27-4

Publisher:

WTM-Verlag

Language:

German

Submitter:

Michèle Karin Affentranger

Date Deposited:

01 Apr 2015 11:24

Last Modified:

21 Aug 2024 09:48

Additional Information:

Beiträge zur 48. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 10. bis 14. März 2014 in Koblenz

BORIS DOI:

10.7892/boris.65674

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/65674

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback