Schweizer, Yvonne (2009). Anamorphose als ‚Symbolische Form‘: William Kentridge und der aktivierte Betrachter. Raum – Perspektive – Medium. Panofsky und die visuellen Kulturen. reflex: Tübinger Kunstgeschichte zum Bildwissen, 1 Kunthistorisches Institut der Universität Tübingen
|
Text
reflex_1_Schweizer.pdf - Published Version Available under License Publisher holds Copyright. Download (148kB) | Preview |
Official URL: https://publikationen.uni-tuebingen.de/xmlui/handl...
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute of Art History > Contemporary Art 06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute of Art History |
UniBE Contributor: |
Schweizer, Yvonne |
Subjects: |
700 Arts |
ISSN: |
1868-7199 |
Publisher: |
Kunthistorisches Institut der Universität Tübingen |
Language: |
German |
Submitter: |
Yvonne Schweizer |
Date Deposited: |
22 Dec 2015 15:35 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:50 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.74372 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/74372 |