Les emplois du terme "style" dans le discours publicitaire

Bonhomme, Marc (2015). Les emplois du terme "style" dans le discours publicitaire. In: Bordas, Éric; Molinié, Georges (eds.) Style, langue et société. Colloques, congrès et conférences : sciences du langage, histoire de la langue et des dictionnaires: Vol. 17 (pp. 75-89). Paris: Honoré Champion

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of Linguistics and Literary Studies > Institute of French Language and Literature

UniBE Contributor:

Bonhomme, Marc

Subjects:

400 Language > 410 Linguistics
400 Language > 440 French & related languages

ISSN:

1631-3526

ISBN:

978-2-7453-2865-6

Series:

Colloques, congrès et conférences : sciences du langage, histoire de la langue et des dictionnaires

Publisher:

Honoré Champion

Language:

French

Submitter:

Marc Bonhomme

Date Deposited:

28 Apr 2016 14:35

Last Modified:

28 Apr 2016 14:35

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/79758

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback