Bonhomme, Marc (2015). Les emplois du terme "style" dans le discours publicitaire. In: Bordas, Éric; Molinié, Georges (eds.) Style, langue et société. Colloques, congrès et conférences : sciences du langage, histoire de la langue et des dictionnaires: Vol. 17 (pp. 75-89). Paris: Honoré Champion
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
06 Faculty of Humanities > Department of Linguistics and Literary Studies > Institute of French Language and Literature |
UniBE Contributor: |
Bonhomme, Marc |
Subjects: |
400 Language > 410 Linguistics 400 Language > 440 French & related languages |
ISSN: |
1631-3526 |
ISBN: |
978-2-7453-2865-6 |
Series: |
Colloques, congrès et conférences : sciences du langage, histoire de la langue et des dictionnaires |
Publisher: |
Honoré Champion |
Language: |
French |
Submitter: |
Marc Bonhomme |
Date Deposited: |
28 Apr 2016 14:35 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:54 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/79758 |