Antike Verflechtungsgeschichten für das 21. Jahrhundert: Geschlechtsperformanz und gesellschaftlicher Status

Späth, Thomas (20 September 2014). Antike Verflechtungsgeschichten für das 21. Jahrhundert: Geschlechtsperformanz und gesellschaftlicher Status (Unpublished). In: Mit der Antike Schule machen? Das integrative Potential der Alten Geschichte für das historische Lernen. Tagung des Vereins Alte Geschichte für Europa. Ludwigsburg. 20.09.2014.

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Conference or Workshop Item (Paper)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of History and Archaeology > Institute of History > Ancient History and Reception History of the Ancient World
06 Faculty of Humanities > Other Institutions > Walter Benjamin Kolleg (WBKolleg) > Center for Global Studies (CGS)

UniBE Contributor:

Späth, Thomas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education
900 History > 930 History of ancient world (to ca. 499)
900 History > 940 History of Europe

Language:

German

Submitter:

Thomas Späth

Date Deposited:

24 May 2016 15:18

Last Modified:

26 Apr 2017 02:30

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/80424

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback