Die Aldobrandinische Hochzeit als gemalte Farbentheorie. Kopierpraxis und Notation in Hinblick auf Goethes Farbenlehre

Rössler, Johannes (2016). Die Aldobrandinische Hochzeit als gemalte Farbentheorie. Kopierpraxis und Notation in Hinblick auf Goethes Farbenlehre. In: Dönike, Martin; Müller-Tamm, Jutta; Steinle, Friedrich (eds.) Die Farben der Klassik. Wissenschaft – Ästhetik - Literatur. Schriftenreihe des Zentrums für Klassikforschung: Vol. 3 (pp. 147-172). Göttingen: Wallstein

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute of Art History > Ancient and Medieval Art History
06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute of Art History

UniBE Contributor:

Rössler, Johannes

Subjects:

700 Arts
700 Arts > 750 Painting

ISBN:

978-3-8353-1820-5

Series:

Schriftenreihe des Zentrums für Klassikforschung

Publisher:

Wallstein

Language:

German

Submitter:

Johannes Rössler

Date Deposited:

15 May 2017 13:48

Last Modified:

15 May 2017 13:48

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/96209

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback