Siller, Hans-Stefan; Bruder, Regina; Hascher, Tina; Linnenmann, Torsten; Steinfeld, Jan; Sattlberger, Eva (2016). Kompetenzstufenmodell zu Reifeprüfungsaufgaben und deren Eignung für einen kompetenzorientierten Mathematikunterricht. In: Keller, Stefan; Reintjes, Christian (eds.) Aufgaben als Schlüssel zur Kompetenz. Didaktische Herausforderungen, wissenschaftliche Zugänge und empirische Befunde (pp. 371-387). Münster: Waxmann
Text
Kompetenzstufenmodell zu Reifeprüfungsaufgaben_Siller et al._2016.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (20MB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-8309-3421-9 |
Publisher: |
Waxmann |
Language: |
German |
Submitter: |
Selina Teuscher |
Date Deposited: |
29 Jun 2017 10:07 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:04 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.97724 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/97724 |