Ergebnisse der Österreichischen Matura 2015 aus der Perspektive des Kompetenzstufenmodells O-M-A

Sattlberger, Eva; Steinfeld, Jan; Bruder, Regina; Hascher, Tina; Linnemann, Torsten; Siller, Hans-Stefan (2016). Ergebnisse der Österreichischen Matura 2015 aus der Perspektive des Kompetenzstufenmodells O-M-A. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2016 (pp. 1403-1406). Münster: WTM

[img] Text
Ergebnisse der Österreichischen Matura 2015_Sattlberger et al._2016.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (478kB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Publisher:

WTM

Language:

German

Submitter:

Selina Teuscher

Date Deposited:

29 Jun 2017 10:14

Last Modified:

05 Dec 2022 15:04

Additional Information:

Vorträge auf der 50. Tagung für Didaktik der Mathematik vom 07.03.2016 bis 11.03.2016 in Heidelberg

BORIS DOI:

10.7892/boris.97726

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/97726

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback