Sattlberger, Eva; Steinfeld, Jan; Bruder, Regina; Hascher, Tina; Linnemann, Torsten; Siller, Hans-Stefan (2016). Ergebnisse der Österreichischen Matura 2015 aus der Perspektive des Kompetenzstufenmodells O-M-A. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2016 (pp. 1403-1406). Münster: WTM
Text
Ergebnisse der Österreichischen Matura 2015_Sattlberger et al._2016.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (478kB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
Publisher: |
WTM |
Language: |
German |
Submitter: |
Selina Teuscher |
Date Deposited: |
29 Jun 2017 10:14 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:04 |
Additional Information: |
Vorträge auf der 50. Tagung für Didaktik der Mathematik vom 07.03.2016 bis 11.03.2016 in Heidelberg |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.97726 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/97726 |