Murdoch, Jake; Guégnard, Christine; Imdorf, Christian; Koomen, Maarten (2017). Les parcours scolaires vers l’enseignement postsecondaire au prisme de la mobilité sociale et du genre en France et en Suisse. In: Kamanzi, Pierre Canisius; Goastellec, Gaële; Picard, France (eds.) L’envers du décor. Massification de l’enseignement supérieur et justice sociale (pp. 113-134). Québec: Presse de l’Université de Québec
Full text not available from this repository.
Official URL: http://www.puq.ca/catalogue/livres/envers-decor-31...
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Sociology |
UniBE Contributor: |
Murdoch, Jake, Guégnard, Christine, Imdorf, Christian (A), Koomen, Maarten (A), Kamanzi, Pierre Canisius, Goastellec, Gaële, Picard, France |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology 300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-2-7605-4735-3 |
Publisher: |
Presse de l’Université de Québec |
Projects: |
[1036] Transitions from Education to Employment (TREE) Official URL |
Language: |
French |
Submitter: |
Sandra Hupka-Brunner |
Date Deposited: |
09 Oct 2017 17:48 |
Last Modified: |
27 Jun 2024 09:41 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/101375 |