Haas, Alexander (2009). Kann zu viel Kundenorientierung nachteilig sein? Eine Analyse der Wirkung der Kundenorientierung von Verkäufern auf die Kaufentscheidung. Zeitschrift für Betriebswirtschaft ZfB, 79(1), pp. 7-30. Berlin: SP Gabler Verlag 10.1007/s11573-009-0009-7
|
Text
11573_2009_Article_9.pdf - Published Version Available under License Publisher holds Copyright. Download (392kB) | Preview |
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Innovation Management > Marketing |
UniBE Contributor: |
Haas, Alexander |
ISSN: |
0044-2372 |
Publisher: |
SP Gabler Verlag |
Language: |
German |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 15:15 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:23 |
Publisher DOI: |
10.1007/s11573-009-0009-7 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.33128 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/33128 (FactScience: 198504) |