Das Quartier als konstitutive Grösse des Bildungserfolgs. Eine kontrafaktische Analyse am Beispiel der Stadt Zürich

Zangger, Christoph (15 November 2013). Das Quartier als konstitutive Grösse des Bildungserfolgs. Eine kontrafaktische Analyse am Beispiel der Stadt Zürich (Unpublished). In: Nationalen Bildungspanel (NEPS): "Bildung und Region". Bamberg. 15.11.2013.

[img]
Preview
Text
Abstract_Bildung und Region_Christoph Zangger.pdf - Submitted Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (87kB) | Preview
[img]
Preview
Slideshow
BuR_Präsentation_CZ.pdf - Presentation
Available under License BORIS Standard License.

Download (2MB) | Preview

Item Type:

Conference or Workshop Item (Abstract)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Sociology of Education

UniBE Contributor:

Zangger, Christoph Thomas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education
300 Social sciences, sociology & anthropology

Language:

German

Submitter:

Christoph Thomas Zangger

Date Deposited:

22 Sep 2014 10:17

Last Modified:

02 Mar 2023 23:24

Uncontrolled Keywords:

Neighbourhood Effects, Counterfactual Framework

BORIS DOI:

10.7892/boris.49786

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/49786

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback