Persönlichkeitsentwicklung durch Schulsport. Transferhürden auf dem Weg vom pädagogischen Postulat zur empirischen Evidenz

Conzelmann, Achim (2012). Persönlichkeitsentwicklung durch Schulsport. Transferhürden auf dem Weg vom pädagogischen Postulat zur empirischen Evidenz (Unpublished). In: 4. Jahrestagung der Sportwissenschaftlichen Gesellschaft der Schweiz. Magglingen. 01.03.2012.

Item Type:

Conference or Workshop Item (Speech)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW)
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW) > Sport Psychology and Research Methods

UniBE Contributor:

Conzelmann, Achim

Subjects:

700 Arts > 790 Sports, games & entertainment
700 Arts

Language:

German

Submitter:

Users 263 not found.

Date Deposited:

28 Apr 2014 10:03

Last Modified:

05 Dec 2022 14:34

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/51776

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback