Adoption und Diffusion der Internettechnologie - Gezeigt am Beispiel von Schweizer Weinproduzenten

Born, Pascal; Blattmann, Olivier (2008). Adoption und Diffusion der Internettechnologie - Gezeigt am Beispiel von Schweizer Weinproduzenten (Arbeitsbericht 214). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

[img]
Preview
Text
AB214.pdf - Draft Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (432kB) | Preview

Item Type:

Working Paper

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems > Information Management

UniBE Contributor:

Blattmann, Olivier

Subjects:

000 Computer science, knowledge & systems
300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics
600 Technology > 650 Management & public relations

Series:

Arbeitsbericht

Publisher:

Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

Language:

German

Submitter:

Fabio Elia Isler

Date Deposited:

08 Sep 2014 09:42

Last Modified:

05 Dec 2022 14:36

BORIS DOI:

10.7892/boris.58032

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/58032

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback