Weshalb sich so viel verändert, während sich so viel gleich bleibt: Das Geschlecht im mathematisch-naturwissenschaftlichen Unterricht

Herzog, Walter (2012). Weshalb sich so viel verändert, während sich so viel gleich bleibt: Das Geschlecht im mathematisch-naturwissenschaftlichen Unterricht. In: Fachschaftstagung Informatik Mathematik Physik. Burgdorf. 01.11.2012.

[img] Text
Referat_kompr_ger.pdf
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (2MB)

Item Type:

Conference or Workshop Item (Speech)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology

UniBE Contributor:

Herzog, Walter

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Language:

German

Submitter:

Tamara Leuenberger

Date Deposited:

25 Aug 2014 14:06

Last Modified:

05 Dec 2022 14:36

BORIS DOI:

10.7892/boris.58199

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/58199

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback