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Jäggi, Natalie; Zaugg, Alexandra (2006). Behavioural Consequences of Customer Loyalty on Complaining Behaviour. In: Conference Proceedings of the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC), Brisbane 2006 ([1-9]). Australian and New Zealand Marketing Academy
Zaugg, Alexandra; Jäggi, Natalie (2006). Channel Specific Consequences of Customer Loyalty on Information Search Behaviour. In: Shackleton, Peter (ed.) Proceedings of the 7th International We-B (Working For E-Business) Conference, Melbourne 2006. (pp. 140-149). Melbourne: Faculty of Business and Law at Victoria University
Jäggi, Natalie; Pescio, Anelia (2008). Einstellungs- und verhaltensorientierte Perspektive der Kundenbindung: ein Ansatz zur Operationalisierung (Arbeitsbericht 206). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern
Zaugg, Alexandra; Jäggi, Natalie (2006). Der Einfluss von Kundenbindung auf das kanalspezifische Informations- und Beschwerdeverhalten (Arbeitsbericht 189). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern