Up a level |
Hascher, Tina; Kaiser, Christine (2015). The acquisition of negative knowledge during field experience in teacher education. In: Gartmeier, Martin; Gruber, Hans; Hascher, Tina; Heid, Helmut (eds.) Fehler. Ihre Funktionen im Kontext individueller und gesellschaftlicher Entwicklung / Errors. Their functions in context of individual and societal development (pp. 227-244). Münster: Waxmann
Gartmeier, Martin; Gruber, Hans; Hascher, Tina; Heid, Helmut (2015). Fortschritte in der Fehlerforschung. In: Gartmeier, Martin; Gruber, Hans; Hascher, Tina; Heid, Helmut (eds.) Fehler. Ihre Funktionen im Kontext individueller und gesellschaftlicher Entwicklung / Errors. Their functions in context of individual and societal development (pp. 7-14). Münster: Waxmann
Gartmeier, Martin; Gruber, Hans; Hascher, Tina; Heid, Helmut (eds.) (2015). Errors: Their Functions in Context of Individual and Societal Development. Münster: Waxmann
Gruber, Hans; Hascher, Tina (2011). Lehrer/innenexpertise zwischen Wissen und Können. In: Rahm, Sibylle; Nerowski, Christian (eds.) Enzyklopädie Erziehungswissenschaft online (EEO). Weinheim: Beltz Juventa 10.3262/EEO09110173