Hess, T.

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Bründl, S.; Matt, C.; Hess, T.; Engert, S. (2023). How Synchronous Participation Affects the Willingness to Subscribe to Social Live Streaming Services: The Role of Co-Interactive Behavior on Twitch. European journal of information systems, 32(5), pp. 800-817. Taylor & Francis 10.1080/0960085X.2022.2062468

Weiler, S.; Matt, C.; Hess, T. (2022). Immunizing with information – Inoculation messages against conversational agents’ response failures. Electronic markets, 32(1), pp. 239-258. Springer 10.1007/s12525-021-00509-9

Mütterlein, J.; Berger, B.; Matt, C.; Stirner, A.; Hess, T. (2022). Co-Creation in Virtual Reality: Immersion als Treiber des Kundenerlebnisses. HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik, 59(1), pp. 246-260. Springer 10.1365/s40702-021-00812-1

Hess, T.; Matt, C.; Thürmel, V.; Teebken, M. (2022). Zum Zusammenspiel zwischen Unternehmen und Verbrauchern in der Datenökonomie: Herausforderungen und neue Gestaltungsansätze. In: Roßnagel, A.; Friedewald, M. (eds.) Die Zukunft von Privatheit und Selbstbestimmung. DuD-Fachbeiträge (pp. 93-124). Springer 10.1007/978-3-658-35263-9_3

Weiler, S.; Marheinecke, H.; Matt, C; Hess, T. (July 2019). Trapped in the Status Quo? Cognitive Misperceptions’ Effects on Users’ Resistance to Mandatory Usage. In: 23rd Pacific Asia Conference on Information Systems (PACIS 2019). Xi’an, China. 08.-12.07. 2019.

This list was generated on Sat Nov 23 11:01:55 2024 CET.
Provide Feedback