Hess, T.

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Journal Article

Bründl, S.; Matt, C.; Hess, T.; Engert, S. (2023). How Synchronous Participation Affects the Willingness to Subscribe to Social Live Streaming Services: The Role of Co-Interactive Behavior on Twitch. European journal of information systems, 32(5), pp. 800-817. Taylor & Francis 10.1080/0960085X.2022.2062468

Weiler, S.; Matt, C.; Hess, T. (2022). Immunizing with information – Inoculation messages against conversational agents’ response failures. Electronic markets, 32(1), pp. 239-258. Springer 10.1007/s12525-021-00509-9

Mütterlein, J.; Berger, B.; Matt, C.; Stirner, A.; Hess, T. (2022). Co-Creation in Virtual Reality: Immersion als Treiber des Kundenerlebnisses. HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik, 59(1), pp. 246-260. Springer 10.1365/s40702-021-00812-1

Book Section

Hess, T.; Matt, C.; Thürmel, V.; Teebken, M. (2022). Zum Zusammenspiel zwischen Unternehmen und Verbrauchern in der Datenökonomie: Herausforderungen und neue Gestaltungsansätze. In: Roßnagel, A.; Friedewald, M. (eds.) Die Zukunft von Privatheit und Selbstbestimmung. DuD-Fachbeiträge (pp. 93-124). Springer 10.1007/978-3-658-35263-9_3

Conference or Workshop Item

Weiler, S.; Marheinecke, H.; Matt, C; Hess, T. (July 2019). Trapped in the Status Quo? Cognitive Misperceptions’ Effects on Users’ Resistance to Mandatory Usage. In: 23rd Pacific Asia Conference on Information Systems (PACIS 2019). Xi’an, China. 08.-12.07. 2019.

This list was generated on Fri Apr 19 14:31:27 2024 CEST.
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