Idel, Till-Sebastian

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section | Book
Number of items: 6.

Book Section

Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Helsper, Werner (2023). Vorwort. In: Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Helsper, Werner (eds.) Handbuch Schulforschung (pp. 3-6). Springer

Hascher, Tina; Helsper, Werner; Idel, Till-Sebastian (2022). Vorwort. In: Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Helsper, Werner (eds.) Handbuch Schulforschung (pp. 3-6). Springer 10.1007/978-3-658-24729-4_74

Winkler, Anja; Freisler-Mühlemann, Daniela; Hascher, Tina; Böhlen, Larissa; Ammann, Christiane (2021). Chancen professioneller Entwicklung für Praxislehrpersonen durch Mentoring im Langzeitpraktikum. In: Reintjes, Christian; Idel, Till-Sebastian; Bellenberg, Gabriele; Thönes, Kathi V. (eds.) Schulpraktische Studien und Professionalisierung: Kohärenzambitionen und alternativen Zugängen zum Lehrberuf. Schulpraktische Studien und Professionalisierung: Vol. 6 (pp. 85-99). Münster: Waxmann

Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Reh, Sabine; Thole, Werner; Tillmann, Klaus-Jürgen (2015). Die Rollenvielfalt der Erziehungswissenschaft im Prozess der Expansion des Ganztags. In: Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Reh, Sabine; Thole, Werner; Tillmann, Klaus-Jürgen (eds.) Bildung über den ganzen Tag. Forschungs- und Theorieperspektiven der Erziehungswissenschaft. Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE) (pp. 7-20). Leverkusen: Barbara Budrich

Book

Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Helsper, Werner (eds.) (2021). Handbuch Schulforschung (3. Aufl.). Springer reference live. Wiesbaden: Springer 10.1007/978-3-658-24734-8

Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Reh, Sabine; Thole, Werner; Tillmann, Klaus-Jürgen (eds.) (2015). Bildung über den ganzen Tag. Forschungs- und Theorieperspektiven der Erziehungswissenschaft. Schriften der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft. Opladen: Barbara Budrich

This list was generated on Sun Dec 22 02:42:19 2024 CET.
Provide Feedback