Jäggi, Natalie

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Jäggi, Natalie; Pescio, Anelia (2008). Einstellungs- und verhaltensorientierte Perspektive der Kundenbindung: ein Ansatz zur Operationalisierung (Arbeitsbericht 206). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

Jäggi, Natalie; Zaugg, Alexandra (2006). The Impact of Customer Loyalty on Complaining Behaviour. In: Isaias, P. (ed.) WWW/Internet 2006. Proceedings of the International Conference. Volume II. Murcia, Spain, Octobre 5-8, 2006 (pp. 119-123). IADIS Press

Jäggi, Natalie; Zaugg, Alexandra (2006). Behavioural Consequences of Customer Loyalty on Complaining Behaviour. In: Conference Proceedings of the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC), Brisbane 2006 ([1-9]). Australian and New Zealand Marketing Academy

Zaugg, Alexandra; Jäggi, Natalie (2006). Channel Specific Consequences of Customer Loyalty on Information Search Behaviour. In: Shackleton, Peter (ed.) Proceedings of the 7th International We-B (Working For E-Business) Conference, Melbourne 2006. (pp. 140-149). Melbourne: Faculty of Business and Law at Victoria University

Zaugg, Alexandra; Jäggi, Natalie (2006). Der Einfluss von Kundenbindung auf das kanalspezifische Informations- und Beschwerdeverhalten (Arbeitsbericht 189). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

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