Joss, Martin

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Magnaguagno, Lukas; Grossrieder, Gallus; Moesch, Christian; Joss, Martin (2017). The Theory and Practice of a Functional Perspective for Teaching Sport Games. Sportunterricht, 66(8), pp. 231-236. Hofmann

Oswald, Esther; Valkanover, Stefan; Berger, Regine; Crameri, Sandra; Joss, Martin; Schmidt, Mirko; Conzelmann, Achim (2016). Kartei: Selbstkonzeptförderliche Bewertung im Sportunterricht. Grundschule Sport(12), p. 28. Friedrich Verlag GmbH

Oswald, Esther; Schmidt, Mirko; Berger, Regine; Crameri, Sandra; Joss, Martin; Valkanover, Stefan; Conzelmann, Achim (2013). Selbstkonzeptförderung durch Schulsport. sportpädagogik(3-4), pp. 70-74. Friedrich

Joss, Martin (2011). Das BISS-Modul "Spiel" - Entwicklung des sozialen Selbstkonzepts. In: Baadte, S.; Bös, K.; Scharenberg, S.; Stark, R.; Woll, A. (eds.) "Kinder bewegen - Energien nutzen". Kinderturnkongress vom 17.-19. Februar in Karlsruhe (pp. 230-236). Landau: Verlag Empirische Pädagogik VEP

Gerlach, Erin; Joss, Martin; Schmidt, Mirko; Valkanover, Stefan; Conzelmann, Achim (2008). Soziales Lernen und Selbstkonzeptförderung durch (Sport)Spiele. Erste Befunde der Berner Interventionsstudie im Sportunterricht. In: Nagel, Siegfried; Schlesinger, Torsten; Weigelt-Schlesinger, Yvonne; Roschmann, Regina (eds.) Sozialisation und Sport im Lebensverlauf. Jahrestagung der dvs-Sektion Sportsoziologie in Kooperation mit der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 17.-19. September 2008 in Chemnitz. Abstracts. Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft: Vol. 180 (pp. 56-57). Hamburg: Feldhaus (Edition Czwalina)

This list was generated on Sat Nov 23 06:47:49 2024 CET.
Provide Feedback