Up a level |
Kämmer, Juliane E.; Hautz, Wolf E.; März, Maren (2020). Self‐monitoring accuracy does not increase throughout undergraduate medical education. Medical education, 54(4), pp. 320-327. Wiley 10.1111/medu.14057
Himmelbauer, Monika; Bauer, Daniel; Finsterer, Sonja; März, Maren; Arias, Johann (27 September 2019). Die Zukunft des Prüfungswesens: Umfrage zu Herausforderungen an den Medizinischen Fakultäten/Universitäten im deutschsprachigen Raum 2018. In: Gemeinsame Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA), des Arbeitskreises zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ) und der Chirurgischen Arbeitsgemeinschaft Lehre (CAL). Düsseldorf: German Medical Science 10.3205/19gma052
Himmelbauer, Monika; März, Maren; Bauer, Daniel (19 September 2018). Der PTM (Progress Test Medizin) zur Förderung von studentischer Selbstreflexion: Entwicklung einer Best Practice Feedback-Routine. In: Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA). Düsseldorf: German Medical Science GMS Publishing House 10.3205/18gma387
Hautz, Wolf; Schröder, Therese; Dannenberg, Katja A; März, Maren; Hölzer, Henrike; Ahlers, Olaf; Thomas, Anke (2017). Shame in Medical Education: A Randomized Study of the Acquisition of Intimate Examination Skills and Its Effect on Subsequent Performance. Teaching and learning in medicine, 29(2), pp. 196-206. Routledge 10.1080/10401334.2016.1254636
Bauer, Daniel; Huwendiek, Sören; März, Maren (2016). “Pass, fail” – On Standard Setting Procedures for the Assessment of Practical Skills at Medical Schools in Germany, Austria, and Switzerland. GMS Journal for Medical Education, 33(4), Doc50. German Medical Science 10.3205/zma001049