Up a level |
Nouns, Zineb Miriam; Montagne, Stephanie; Huwendiek, Sören (2015). Losing connectivity when using EHRs: a technological or an educational problem? Medical education, 49(5), pp. 449-451. Wiley 10.1111/medu.12722
Rogausch, Anja; Beyeler, Christine; Montagne, Stephanie; Berendonk, Christoph; Jucker-Kupper, Patrick; Huwendiek, Sören; Gemperli, Armin; Himmel, Wolfgang (2015). The influence of students' prior clinical skills and context characteristics on mini-CEX scores in clerkships - a multilevel analysis. BMC medical education, 15(1), p. 208. BioMed Central 10.1186/s12909-015-0490-3
Montagne, Stephanie; Rogausch, Anja; Gemperli, Armin; Berendonk, Christoph; Jucker, Patrick; Beyeler, Christine (2014). The mini-clinical evaluation exercise during medical clerkships: are learning needs and learning goals aligned? Medical education, 48(10), pp. 1008-1019. Wiley 10.1111/medu.12513
Montagne, Stephanie; Kurmann, Julius; Jucker, Patrick; Beyeler, Christine; Bauer, Werner (2013). Introduction de l'évaluation en milieu de travail (EMiT) par les sociétés de discipline: Premières expériences en psychiatrie et psychothérapie. Schweizerische Ärztezeitung, 94(6), pp. 207-210. EMH Schweizerischer Ärzteverlag AG
Montagne, Stephanie; Jucker-Kupper, Patrick; Berendonk, Christoph; Rogausch, Anja; Beyeler, Christine; Giger, Max (2010). Trois années d’expérience avec l’Evaluation en milieu de travail (Mini-CEX et DOPS) dans la formation postgraduée médicale. Schweizerische Ärztezeitung, 91(4), pp. 109-111. Basel: EMH Schweizerischer Ärzteverlag AG 10.4414/saez.2010.14925
Berendonk, Christoph; Jucker-Kupper, Patrick; Montagne, Stephanie; Rogausch, Anja (2009). Arbeitsplatz-basiertes Assessment (Mini-CEX/DOPS).
Jucker-Kupper, Patrick; Montagne, Stephanie (2009). Arbeitsplatz-basiertes Assessment - Mini-CEX/DOPS.
Montagne, Stephanie (2009). Workplace based assessment in the UK, NL and Switzerland.
Montagne, Stephanie; Meng, Juliane; Huwendiek, Sören (16 September 2016). Facharztprüfungen in der Schweiz: Eine Bestandsaufnahme der verwendeten Prüfungsmethoden. In: Jahrestagung GMA. Abstractband. Bern. 14.-17.09.2016. 10.3205/16gma178
Montagne, Stephanie; Rogausch, Anja; Gemperli, Armin; Jucker, Patrick; Berendonk, Christoph; Beyeler, Christine (1 August 2014). Alignment between learning needs and learning goals of Mini-CEX in clerkships. In: AMEE (p. 478). International Organisation for Medical Education AMEE
Westkämper, Reinhard; Jucker, Patrick; Montagne, Stephanie; Berendonk, Christoph; Giger, Max; Beyeler, Christine (2010). Lassen sich regelmässige, strukturierte Feedbacks in Form des Arbeitsplatz-basierten Assessments in der Aus- und Weiterbildung der Ärzte in der Schweiz einführen? In: GMA Jahrestagung. Bochum. 23.9 - 25.9.2010. 10.3205/10gma148
Montagne, Stephanie (2010). Mini-CEX - direktes Feedback an die Kandidaten.
Montagne, Stephanie (2010). Arbeitsplatz-basiertes Assessment: Effizientes Lehren und Lernen im klinischen Alltag.
Montagne, Stephanie (2010). Mini-CEX.
Berendonk, Christoph; Rogausch, Anja; Montagne, Stephanie; Jucker-Kupper, Patrick; Westkämper, Reinhard; Giger, Max; Beyeler, Christine (September 2009). How valid are self- compared with expert-ratings of the Mini-Clinical Evaluation Exercises (Mini-CEX)? In: AMEE Association for Medical Education in Europe. Malaga.
Montagne, Stephanie; Berendonk, Christoph; Bögli, Christine; Frey, Peter; Jucker-Kupper, Patrick; Nohl, Felix; Perrig, Martin; Rogausch, Anja; Westkämper, Reinhard; Beyeler, Christine (2009). Pilot implementation of Workplace Based Assessment in undergraduate medical training: Are Mini-CEX and DOPS feasible at this educational level and how satisfied are the participants with these two tools?
Montagne, Stephanie; Berendonk, Christoph; Bögli, Christine; Frey, Peter; Jucker-Kupper, Patrick; Nohl, Felix; Perrig, Martin; Rogausch, Anja; Westkämper, Reinhard; Beyeler, Christine (2009). Arbeitsplatz-basiertes Assessment in der medizinischen Ausbildung: Sind Mini-CEX und DOPS durchführbar und wie zufrieden sind die Teilnehmenden mit diesen beiden Instrumenten?
Rogausch, Anja; Berendonk, Christoph; Giger, Max; Jucker-Kupper, Patrick; Montagne, Stephanie; Pfister, Christoph Alexander; Westkämper, Reinhard; Beyeler, Christine (2009). Pilot implementation of workplace based assessment in Switzerland: First results and challenges in postgraduate training.
Rogausch, Anja; Berendonk, Christoph; Feller, Sabine; Giger, Max; Jucker-Kupper, Patrick; Montagne, Stephanie; Pfister, Christoph Alexander; Westkämper, Reinhard; Beyeler, Christine (2009). Workplace Based Assessment in Switzerland: Which aspects facilitate or hinder the routine application of Mini-CEX or DOPS in postgraduate training?
Rogausch, Anja; Berendonk, Christoph; Feller, Sabine; Giger, Max; Jucker-Kupper, Patrick; Montagne, Stephanie; Westkämper, Reinhard; Beyeler, Christine (2009). Arbeitsplatz-basiertes Assessment in der Schweiz: Welche Aspekte erleichtern bzw. erschweren die Durchführung von Mini-CEX oder DOPS in der Weiterbildung zum Facharzt?
Rogausch, Anja; Jucker-Kupper, Patrick; Montagne, Stephanie; Berendonk, Christoph (2009). Arbeitsplatzbasiertes Assessment - AbA international.