Up a level |
Rucker, Thomas; Anhalt, Elmar; Ammann, Kira (2021). The subject status of the student. Educational-theoretical reflections. Zeitschrift für Bildungsforschung, 11(1), pp. 19-33. Springer VS-Verlag 10.1007/s35834-021-00294-7
Rucker, Thomas (2020). Teaching and the Claim of Bildung. The View from General Didactics. Studies in philosophy and education, 39(1), pp. 51-69. Springer 10.1007/s11217-019-09673-0
Rucker, Thomas (2019). Educative instruction, Bildung and the problem of justification. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 22(3), pp. 647-663. Springer 10.1007/s11618-019-00871-7
Rucker, Thomas (2019). Bildung, Unterricht und Respekt. Zur Begründung einer nicht-affirmativen Allgemeinen Didaktik. Vierteljahrsschrift für wissenschaftliche Pädagogik, 95(3), pp. 410-428. Schöningh 10.30965/25890581-09501036