Die Bedeutung von Wohlbefinden und Sozialklima für Inklusion

Hascher, Tina (2017). Die Bedeutung von Wohlbefinden und Sozialklima für Inklusion. In: Lütje-Klose, Birgit; Miller, Susanne; Schwab, Susanne; Stresse, Bettina (eds.) Inklusion: Profile für die Schul- und Unterrichtsentwicklung in Deutschland, Österreich und der Schweiz. Beiträge zur Bildungsforschung: Vol. 2 (pp. 69-79). Münster: Waxmann

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

2198-9583

ISBN:

978-3-8309-3565-0

Series:

Beiträge zur Bildungsforschung

Publisher:

Waxmann

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

25 Apr 2018 09:47

Last Modified:

25 Apr 2018 09:47

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/112665

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback