Unterricht als Praxis des Gründe-Gebens und Nach-Gründen-Verlangens. Über die methodische Grundstruktur eines Unterrichts mit Bildungsanspruch

Rucker, Thomas (2018). Unterricht als Praxis des Gründe-Gebens und Nach-Gründen-Verlangens. Über die methodische Grundstruktur eines Unterrichts mit Bildungsanspruch. Pädagogische Rundschau, 72, pp. 465-484. Lang

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science

UniBE Contributor:

Rucker, Thomas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

0030-9273

Publisher:

Lang

Language:

German

Submitter:

Thomas Rucker

Date Deposited:

09 Oct 2018 10:27

Last Modified:

09 Oct 2018 10:27

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/120378

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback