Erkenntnisfortschritt (in) der Erziehungswissenschaft. Lernt die Disziplin?

Rucker, Thomas (ed.) (2017). Erkenntnisfortschritt (in) der Erziehungswissenschaft. Lernt die Disziplin? Beiträge zur Theorie und Geschichte der Erziehungswissenschaft: Vol. 41. Klinkhardt

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book (Edited Volume)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science

UniBE Contributor:

Rucker, Thomas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7815-2167-4

Series:

Beiträge zur Theorie und Geschichte der Erziehungswissenschaft

Publisher:

Klinkhardt

Language:

German

Submitter:

Thomas Rucker

Date Deposited:

09 Oct 2018 09:37

Last Modified:

05 Dec 2022 15:18

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/120379

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback