Schulisches Wohlbefinden: Eine Einführung in Konzept und Forschungsstand

Hascher, Tina; Morinaj, Julia; Waber, Jennifer (2018). Schulisches Wohlbefinden: Eine Einführung in Konzept und Forschungsstand. In: Rathmann, Katharina; Hurrelmann, Klaus (eds.) Leistung und Wohlbefinden in der Schule: Herausforderung Inklusion (pp. 66-82). Weinheim: Beltz Juventa

[img] Text
Hascher_Mroinaj_Waber_2018_SchulischesWohlbefinden.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (262kB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina; Morinaj, Iuliia and Waber, Jennifer Lina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7799-3859-0

Publisher:

Beltz Juventa

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

24 Apr 2019 14:46

Last Modified:

24 Apr 2019 14:46

BORIS DOI:

10.7892/boris.125206

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/125206

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback