Ittner, Doris; Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (2019). Tätigkeitsspezifische Selbstwirksamkeitserwartungen von Schulleiterinnen und Schulleitern – Psychometrische Eigenschaften der deutschsprachigen Version der «Norwegian Principal Self-Efficacy Scale». Empirische Pädagogik EP - Zeitschrift zu Theorie und Praxis erziehungswissenschaftlicher Forschung, 33(2), pp. 144-163. Empirische Pädagogik e.V.
Text
Tätigkeitsspezifische Selbstwirksamkeitserwartungen von Schulleiterinnen und Schulleitern Psychometrische Eigenschaften der deutschsprachigen Version der Norwegian Principal Self-Efficacy Scale_ Ittner_et_al._2019.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (1MB) |
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISSN: |
0931-5020 |
Publisher: |
Empirische Pädagogik e.V. |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
03 Feb 2020 10:26 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:47 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.137946 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/137946 |