Unterricht, Bildung und Nichtfestgelegtheit

Rucker, Thomas (2019). Unterricht, Bildung und Nichtfestgelegtheit. In: Oberlechner, Manfred; Schneider-Reisinger, Robert (eds.) Fluidität bildet. „Pädagogisches Fluid“ – Fluidität in Bildungsprozessen. Bildungsforschung: Vol. 4 (pp. 121-132). Baden-Baden: Nomos 10.5771/9783845289946-121

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science

UniBE Contributor:

Rucker, Thomas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-8487-4728-3

Series:

Bildungsforschung

Publisher:

Nomos

Language:

German

Submitter:

Thomas Rucker

Date Deposited:

04 Feb 2020 15:58

Last Modified:

05 Dec 2022 15:35

Publisher DOI:

10.5771/9783845289946-121

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/138551

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback