Herzing, J M E; Seiler, S; Benz, R; Erzinger, A B (2022). Die Überprüfung des Erreichens der Grundkompetenzen in der Schweiz: Porträt des Kantons Zürich. Vertiefungsanalysen der Daten der ÜGK-Erhebung 2016. Bern: Interfaculty Centre for Educational Research (ICER); Universität Bern
|
Text
U_GK16_Bericht_Vertiefungsanalysen_KantonZH_2022.pdf - Published Version Available under License BORIS Standard License. Download (2MB) | Preview |
Item Type: |
Report (Report) |
---|---|
Division/Institute: |
09 Interdisciplinary Units > Interfakultäres Zentrum für Bildungsforschung (ICER) > Zentrum für Bildungsforschung ICER (WISO) 09 Interdisciplinary Units > Interfakultäres Zentrum für Bildungsforschung (ICER) > Zentrum für Bildungsforschung ICER (PHILHUM) |
UniBE Contributor: |
Herzing, Jessica, Seiler, Simon, Benz, Robin, Erzinger, Andrea |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
Publisher: |
Interfaculty Centre for Educational Research (ICER); Universität Bern |
Language: |
German |
Submitter: |
Dilan Cümen |
Date Deposited: |
12 Jul 2022 15:02 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 16:20 |
Uncontrolled Keywords: |
large scale assessment, COFO, VeCoF |
BORIS DOI: |
10.48350/170352 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/170352 |