Die Überprüfung des Erreichens der Grundkompetenzen in der Schweiz: Porträt des Kantons St.Gallen: Vertiefungsanalysen der Daten der ÜGK-Erhebung 2016.

Erzinger, A B; Seiler, S; Herzing, J M E (2022). Die Überprüfung des Erreichens der Grundkompetenzen in der Schweiz: Porträt des Kantons St.Gallen: Vertiefungsanalysen der Daten der ÜGK-Erhebung 2016. Bern: Interfaculty Centre for Educational Research (ICER); Universität Bern

[img]
Preview
Text
UEGK16_Bericht_Vertiefungsanalysen_KantonSG_2022.pdf - Published Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (2MB) | Preview

Item Type:

Report (Report)

Division/Institute:

09 Interdisciplinary Units > Interfakultäres Zentrum für Bildungsforschung (ICER) > Zentrum für Bildungsforschung ICER (WISO)
09 Interdisciplinary Units > Interfakultäres Zentrum für Bildungsforschung (ICER) > Zentrum für Bildungsforschung ICER (PHILHUM)

UniBE Contributor:

Erzinger, Andrea, Seiler, Simon, Herzing, Jessica

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Publisher:

Interfaculty Centre for Educational Research (ICER); Universität Bern

Language:

German

Submitter:

Dilan Cümen

Date Deposited:

12 Jul 2022 15:06

Last Modified:

05 Dec 2022 16:20

Uncontrolled Keywords:

large scale assessment, COFO, VeCoF

BORIS DOI:

10.48350/170353

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/170353

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback