Trägt Unterrichtsqualität zur Prävention von Entfremdung vom Lernen bei? Empirische Befunde für die Sekundarstufe in der Schweiz und Luxemburg.

Braas, Lena; Grecu, Alyssa; Morinaj, Julia; Hascher, Tina; Hadjar, Andreas (2023). Trägt Unterrichtsqualität zur Prävention von Entfremdung vom Lernen bei? Empirische Befunde für die Sekundarstufe in der Schweiz und Luxemburg. In: Lauermann, Fani; Jöhren, Christiane; McElvany, Nele; Becker, Michael; Gaspard, Hanna (eds.) Jahrbuch der Schulentwicklung 22 (pp. 247-277). Beltz Juventa

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Braas, Lena Katrin, Mori, Julia, Hascher, Tina, Hadjar, Andreas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7799-7228-0

Publisher:

Beltz Juventa

Language:

German

Submitter:

Christine Alexandra Röthlisberger

Date Deposited:

27 Feb 2023 10:48

Last Modified:

27 Feb 2023 23:27

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/179204

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback