Soziale Herkunft und Lesekompetenzen – aktuelle Trends

Delavy, François; Seiler, Simon; Aegerter, Angela; Diarra, Julia; Baron, Franka; Erzinger, Andrea B. (2024). Soziale Herkunft und Lesekompetenzen – aktuelle Trends Universität Bern

[img]
Preview
Text
ICER_Research_Briefs__01_DE.pdf - Published Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (188kB) | Preview

Item Type:

Report (Report)

Division/Institute:

09 Interdisciplinary Units > Interfakultäres Zentrum für Bildungsforschung (ICER) > Zentrum für Bildungsforschung ICER (WISO)
09 Interdisciplinary Units > Interfakultäres Zentrum für Bildungsforschung (ICER) > Zentrum für Bildungsforschung ICER (PHILHUM)

UniBE Contributor:

Delavy, François Pierre, Seiler, Simon, Aegerter, Angela Rebecca, Diarra, Julia, Baron, Franka Luise, Erzinger, Andrea

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Publisher:

Universität Bern

Language:

German

Submitter:

François Pierre Delavy

Date Deposited:

23 May 2024 16:39

Last Modified:

29 May 2024 15:01

BORIS DOI:

10.48350/196762

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/196762

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback