Agieren statt reagieren. Gewalt in der Schule - drei Mythen und was es mit ihnen auf sich hat

Hascher, Tina; Hersberger, Kathrin; Valkanover, Stefan (2004). Agieren statt reagieren. Gewalt in der Schule - drei Mythen und was es mit ihnen auf sich hat. Psychoscope, 14(1), pp. 6-9. Föderation der Schweizer Psychologinnen und Psychologen

[img] Text
Agieren statt reagieren_Hascher et al._2004.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (12MB) | Request a copy

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology > Developmental Psychology
07 Faculty of Human Sciences > Other Institutions > Teaching Staff, Faculty of Human Sciences
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina; Hersberger, Kathrin and Valkanover, Stefan

Subjects:

100 Philosophy > 150 Psychology
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

1013-5987

Publisher:

Föderation der Schweizer Psychologinnen und Psychologen

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

14 Aug 2014 11:26

Last Modified:

11 Sep 2017 18:22

BORIS DOI:

10.7892/boris.52499

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52499

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback