Diagnose als Voraussetzung für gelingende Lernprozesse

Hascher, Tina (2003). Diagnose als Voraussetzung für gelingende Lernprozesse. Journal für Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 3(2), pp. 25-30. Facultas Verl.- u. Buchh.-AG

[img] Text
Diagnose als Voraussetzung_Hascher_2002.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (8MB) | Request a copy

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

1681-7028

Publisher:

Facultas Verl.- u. Buchh.-AG

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

30 Sep 2014 07:45

Last Modified:

11 Sep 2017 17:30

BORIS DOI:

10.7892/boris.52502

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52502

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback