Hascher, Tina (2003). Diagnose als Voraussetzung für gelingende Lernprozesse. Journal für Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 3(2), pp. 25-30. Facultas Verl.- u. Buchh.-AG
Text
Diagnose als Voraussetzung_Hascher_2002.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (8MB) |
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISSN: |
1681-7028 |
Publisher: |
Facultas Verl.- u. Buchh.-AG |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
30 Sep 2014 07:45 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:51 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52502 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52502 |